2014-06-30

Liko vos mėnuo...

... iki išsvajotų atostogų. Atrodo jau taip netoli, tiesiog pasiekiama ranka, ir kartu žinau, kiek dar visko laukia per šias ilgas 4 savaites.

Klausiat, kokios tos atostogos bus? Itališkos. Skanios. Saulėtos. Įdomios. Turėjau planą (kuris žuvo nespėjęs įsitvirtinti), šiandien gaminti kažką itališko. Bet, vaje, kažkas lietuviško įlipo į mano pirkinių krepšį. Matyt keistai atrodo, kad ketinu čia ir dabar pasidalinti šaltibarščių receptu. Bet tikrai, ketinu... Nes tam turiu maždaug 101 priežastį.


Visų pirma, aš juos dievinu. Tikrai. Tai kas niekada nepabos, neatsivalgysiu ir tikrai nenustosiu gaminti.

Visų antra mano receptas skiriasi nuo kitų. Būtų per drasu sakyti, kad mano skaniausi, bet man jie tokie yra. Žinau, kad kiekvienas lietuvis apie šaltibarščius išmano taip pat gerai, kaip ir apie krepšinį, tad sakykime, kad čia ir vėl kitoks twist'as originalui.

Ir dar, ta išskirtinė jų spalva - kai lauke lietus ir pilka, ant stalo tikras vasaros karnavalas. Tobulybė.

Man jie primena vaikystę. Ir patiks mano būdas tiems kurie mėgsta rūgštesnius ir neriebius šaltibarščius. Tokius tikrai vasariškus.


Gerai, jau matyt pakankamai meilės jiems atidaviau, pats laikas pereiti prie to recepto. Tik pabaigai pasakysiu, yra šiam pasauly vienas žmogus, kuris anksčiau nemėgo šaltibarščių, dabar juos "kapoja" ne ką mažiau pasigardžiuodamas nei aš. Va. Aš tuo didžiuojuosi. :)

Jums reikės!

1-2 svogūnų
4 - 5 trumpavaisių agurkų (arba vieno didžiojo)
stiklainėlio marinuotų burokėlių* (tarkuotų)
kefyro** (2,5% riebumo)
vandens
druskos
laiškinių svogūnų (nebūtina)


Gaminame!

1. Svogūną susmulkiname (pakankamai smulkiai). Sudėję į dubenį apibarstome geru žiupsniu druskos. Šaukštu gerai patriname svogūną, kol šis po truputi pradės leisti sultis.

2. Supjaustome agurką. Aš pjaustau išilgai į keturias dalis, ir tada smulkinu plonyčiais ketvirtukais.

3. Sudėję agurkus į dubenį sumaišome su svogūnais. Supilame stiklainėlį burokėlių, su visu skysčiu. Gerai išmaišome.

4. Supilame kefyrą. Viską gerai išmaišome.

5. Pilame šalto vandens. Čia pagal kiekvieno pomėgius, kas mėgsta skystesnius ar tirštesnius. Paragaujame, ar dar reikia papildomai druskos.  Priberiame smulkintų laiškinių svogūnų.

6. Patiekiame su virtomis ar keptomis bulvėmis.

Skanaus!

* naudoju "Spilvos" klasikinius marinuotus burokėlius.
** kefyrą naudoju "Mūsų". Čia mano šventas įsitikinimas, kad tik su šiais produktais gaunasi patys skaniausi šaltibarsčiai. Pabandykite. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

About me

Flickr Images

Like us on Facebook

Popular Posts